Beroemdheden

Michael Weist netto waarde, leeftijd, ouders, familie, Wiki Biograohy

Wie is Michael Weist?

Michael Weist werd geboren op 25 juli 1996 in Nashville, Tennessee, VS. Hij is een talentmanager, ondernemer, producer en persoonlijkheid op sociale media, vooral bekend als de oprichter en CEO van het digitale managementbedrijf Juice Krate Media Group. Zijn bedrijf beheert verschillende populaire online namen, waaronder Whynot_Joey, Bryce Hall, Mikey Barone en Jackson. Krecioch.

Bekijk dit bericht op Instagram

Je zou me met een kroon moeten zien? ?: @p.hil

Een bericht gedeeld door Michael Weist (@themichaelweist) op 27 mei 2019 om 12:39 uur PDT

De rijkdom van Michael Weist

Hoe rijk is Michael Weist? Vanaf medio 2019 schatten bronnen een vermogen dat al bijna $ 1 miljoen nadert, verdiend door een succes in zijn verschillende inspanningen. Afgezien van het bedrijfsleven, heeft hij ervaring op verschillende gebieden, zoals acteren, DJ'en en het creëren van sociale media-inhoud. Naarmate hij zijn inspanningen voortzet, wordt verwacht dat zijn rijkdom ook zal blijven toenemen.

Het vroege leven en vroege carrière

Er is heel weinig bekend over het leven van Michael voordat hij ondernemer werd. Hij heeft niet veel details over zijn jeugd en opleiding gedeeld. Hij groeide op als de oudste zoon van vier broers en zussen, allemaal mannen, opgevoed door zeer ondersteunende ouders. Het is bekend dat hij op jonge leeftijd een sterke blootstelling heeft gekregen aan de entertainmentindustrie, voornamelijk dankzij zijn passie voor Schijfjockeyen (DJ'en). Een DJ draait vaak bestaande opgenomen muziek, of gemixte muziek wat vaak leidt tot unieke nummers.

Michael Weist

Volgens hem slaagde hij erin om zijn eerste zescijferige salaris als DJ te scoren en werd hij de go-to DJ voor verschillende beroemdheden, waaronder Kings of Leon. Het enorme inkomen dat hij met deze onderneming verdiende, bracht hem ertoe om later uit te breiden, en omdat hij een bedrijf wilde hebben om zijn levensstijl te ondersteunen, besloot hij zijn hand in talentmanagement te proberen. Het veld van talentmanagement en vertegenwoordiging was echter boordevol concurrentie. Hij moest een idee hebben dat zijn bedrijf van de rest zou scheiden. Hij raakte bevriend met veel online sterren en dit bracht hem op het idee van Juice Krate Media Group.

Juice Krate Media Group

Juice Krate noemt zichzelf 's werelds eerste digitale opname- en mediabedrijf, met als enige doel het bedienen van makers van online content, waarbij het proces van management en media vergelijkbaar is met dat van een platenlabel of een filmstudio. Ze behandelen het met de professionaliteit van een entertainmentbedrijf en zijn toegewijd aan zowel kunstzinnigheid als creativiteit.

Gepost door Michael Weist Aan maandag 29 januari 2018

Weist's eerdere ervaring met de entertainmentindustrie hielp bij het opbouwen van het bedrijf. Ze hebben opnames, touring, inhoudsbescherming, inkomsten genereren, merchandising, publicatie en nog veel meer beheerd. Ze ondersteunen ook verschillende makers van inhoud, ongeacht hun genres van platforms. Het bedrijf begon met het vertegenwoordigen en beheren van online talent, maar breidde later uit om hun eigen media te creëren en lanceerde Juice Krate TV, waarop originele series en films te zien zijn. Een van de manieren waarop ze het abonnement op de markt hebben gebracht, is dat de acteurs die ze gebruiken contentmakers zijn die bij het bedrijf zijn ondertekend. Ze hebben ook een website opgericht die hun eigen merchandise promootte en op logo's geïnspireerde tassen, sweatshirts en andere kleding verkocht. Het streven is succesvol gebleken, omdat het heeft geleid tot een enorme hoeveelheid inkomsten voor Weist en zijn werknemers.

Andere inspanningen

Een van de redenen dat Michael bekend werd, is vanwege zijn aanwezigheid op sociale media. Als vriend en manager van verschillende sociale sterren, heeft hij dankzij deze samenwerkingen ook geholpen om zijn eigen naam in de schijnwerpers te krijgen. Een van de platforms waar hij echt zijn tijd en moeite in heeft gestoken, was: Het komt eraan . Het was een korte video-hostingservice waarmee gebruikers lusclips van zes seconden konden maken en delen. Opgericht in 2012, werd het later gekocht door de website Twitter. Tijdens het hoogtepunt had de app meer dan 200 miljoen actieve gebruikers, maar werd uiteindelijk in 2017 stopgezet, waarbij de meeste video's nu zijn geüpload naar een online archief.

Naast sociale media werkte hij ook aan de film Jawline, die later werd verkocht aan en uitgezonden via Hulu. De film volgt het leven van de opkomende live-uitzendingpersoonlijkheid Austyn Tester, wiens doel het is om te ontsnappen aan zijn leven op het platteland van Tennessee. De film ging in première op het Sundance Film Festival. Weist speelde in de film naast Tester, geregisseerd door Liza Mandelup.

Persoonlijk leven en sociale media

Voor zijn persoonlijke leven is er niet veel bekend over de romantische relaties van Weist, aangezien hij niet veel over dit aspect van zijn leven heeft gedeeld. Veel bronnen stellen dat hij vrijgezel is en ondanks zijn nauwe band met veel sociale media-persoonlijkheden, is hij niet romantisch met hen verbonden. Hij is strikt gefocust op het bedrijfsleven als het op zijn werk aankomt, hoewel hij een beetje controverse heeft veroorzaakt, vooral met faillissementen na een slechte zakelijke onderneming met Tana Mongeau, de persoonlijkheid van sociale media. Hij is ook lid van De opnameacademie – voorheen de National Academy of Recording Arts and Sciences genoemd, en vooral bekend van de Grammy Awards.

THEE ZUSTER – SPEEL ME NIET ?? pic.twitter.com/FGJmV4fS4H

- Michael Weist (@TheMichaelWeist) 18 juli 2018

Net als tal van talentmanagement-persoonlijkheden, is hij zeer actief online via accounts op verschillende sociale-mediawebsites. Hij heeft ruim 16.000 volgers op de website Instagram, waarop hij veel persoonlijke foto's plaatst; hij post er niet vaak op, maar als hij dat doet, bevat het meestal een populaire persoonlijkheid. Hij promootte ook recente projecten, waaronder de film Jawline. Hij heeft ook een account op de website Twitter, die meer dan 15.000 volgers heeft, maar er ook niet vaak op post, vooral niet na het probleem met Tana Mongeau en hun mislukte conventie.

Aanbevolen