Beroemdheden

Wie is Boerenmeisje Jen? Wiki Bio, leeftijd, echte naam, afmetingen

Wie is Boerenmeisje Jen?

Jennifer Saucier werd geboren op 20 juli 1966 in de Verenigde Staten van Amerika, en is onder haar pseudoniem Farm Girl Jen een YouTube-persoonlijkheid, vooral bekend van haar populariteit op haar kanaal BansheeMoon, waarop ze haar dagelijks leven samen met haar man documenteert. die de naam Exoman draagt.

Gepost door Boerenmeisje Jen Aan dinsdag 20 februari 2018

Het vermogen van boerenmeisje Jen

Hoe rijk is Farm Girl Jen? Vanaf medio 2019 informeren bronnen ons over een nettowaarde van meer dan $ 350.000, verdiend door een succesvolle online carrière. Haar YouTube-faam heeft haar geholpen om veel kansen te krijgen, waaronder sponsoring en samenwerkingen. Terwijl ze haar inspanningen voortzet, wordt verwacht dat haar rijkdom ook zal blijven toenemen.

Het vroege leven en onderwijs

Er is heel weinig bekend over het leven van Farm Girl Jen voordat ze online beroemd werd. Er zijn geen details over haar jeugd en haar familie. Na haar toelatingsexamen van de middelbare school schreef ze zich in bij Universiteit van Tulane waar ze in de jaren tachtig een graad in bedrijfskunde behaalde. De universiteit is gevestigd in New Orleans en was oorspronkelijk een medische universiteit voordat het een uitgebreide universiteit werd.

Boerenmeisje Jen

Het is de negende oudste particuliere universiteit in de Association of American Universities en hun medische school is ook een van de oudste in het land. Het is bekend dat ze verschillende prominente uitvinders, ondernemers en politieke persoonlijkheden hebben afgestudeerd. Ze zijn ook afgestudeerd aan prominente scenarioschrijvers, acteurs, schrijvers, advocatenkantoren en miljardairs. Enkele van hun meest opvallende alumni zijn Stanley Motta, Ricardo Salinas Pliego, David Filo en Jerry Springer.

Na het afronden van haar studie woonde ze toen grotendeels uit de schijnwerpers en trouwde een paar jaar later met haar man. Ze stichtte een gezin en zag geen carrière online voor zich, omdat dat toen nog niet mogelijk was.

YouTube-carrière

Uiteindelijk ontdekte Jen het potentieel voor het maken van inhoud via de website Youtube . Het is een website voor het delen van video's die eigendom is van Google en oorspronkelijk het idee was van drie voormalige PayPal-medewerkers. Hiermee kunnen gebruikers video's uploaden, bekijken, becommentariëren, beoordelen en delen, terwijl ze zich ook kunnen abonneren op andere gebruikers. Sinds de oprichting is het de grootste bron van bedrijfsmedia en door gebruikers gegenereerde video's geworden. Enkele van de video's die op de website beschikbaar zijn, zijn filmtrailers, documentaires, videoblogs (vlogs), muziekvideo's en nog veel meer. De populariteit van de website heeft ertoe geleid dat tal van bedrijven en corporaties investeren in hun eigen kanalen.

Ze heeft haar gemaakt kanaal ergens in 2008, toen de website relatief nieuw was. Ze plaatste talloze soorten video's, waaronder cosmetica, koken en dieren die te koop zijn op haar boerderij. Uiteindelijk merkte ze dat haar inhoud, waarin ze haar activiteiten op haar boerderij liet zien, veel aandacht kreeg. Ze besloot meer van dit soort video's te maken met inhoud van het type vlog, terwijl ze bezig was met haar dagelijkse bezigheden op haar boerderij. Dit zou haar kanaal aanzienlijk in populariteit helpen stijgen, aangezien sommige van haar populairste video's miljoenen weergaven zouden krijgen.

Lof en kritiek

Het volgende decennium zou Farm Girl Jen regelmatig uploaden en haar video's wekelijks promoten. Haar video's bestonden er vaak uit dat ze verschillende activiteiten deed. Een van de redenen waarom ze erg populair werd, is vanwege haar lichaamsbouw en uiterlijk. Ondanks dat ze nu meer dan 50 jaar oud is, slaagt ze erin om erg fit te blijven en tegelijkertijd een jeugdige uitstraling te hebben. Velen danken het aan regelmatige uitstapjes naar de sportschool, gecombineerd met verschillende cosmetische producten. Bij de meeste van haar populaire video's draagt ​​ze bikini's, badkleding en zelfs alleen een handdoek.

Bekijk dit bericht op Instagram

#savannahgeorgia #wormsloeplantation #bansheemoon #farmgirljen

Een bericht gedeeld door Bansheemoon (@thebansheemoon) op 6 mei 2019 om 12:22 PDT

Dit heeft ook geleid tot veel kritiek op haar, aangezien de meeste van haar video's door kijkers worden bestempeld als clickbait. Ze zijn er vooral om haar lichaamsbouw te laten zien, en de video's hebben niet veel inhoud, behalve om diegenen aan te spreken die van Farm Girl Jen houden. Dit heeft geleid tot talloze antipathieën en negatieve reacties op haar video's, maar dat lijkt ze niet zo erg te vinden. Veel kijkers wijzen er ook op dat sommige van haar video's zo zijn geconstrueerd dat ze profiteren van de mannen die in haar geïnteresseerd zijn, omdat ze uiteindelijk nog steeds inkomsten uit YouTube opleveren. Dankzij deze strategie heeft ze bijna 600.000 abonnees kunnen verzamelen.

Persoonlijk leven en sociale media

Voor haar persoonlijke leven is bekend dat Jen sinds 1988 getrouwd is met Jay, die in haar video's ook Exoman wordt genoemd; ze hebben samen twee kinderen. Ondanks dat ze zichzelf als boerenmeisje op de markt heeft gebracht, heeft haar bekendheid op YouTube haar in staat gesteld een levensstijl aan te nemen die verre van een gewoon boerenleven is. Ze wordt vaak gezien met varen, naar resorts gaan, naar verschillende locaties reizen en voor veel huisdieren zorgen.

Ik heb een video toegevoegd aan a @Youtube afspeellijst https://t.co/Msz9RgK5Lo Help ons deze nieuwe drank een naam te geven!

— Boerenmeisje Jen (@bansheesmoon) 1 januari 2019

Net als tal van YouTube-persoonlijkheden, is ze zeer actief online via accounts op sociale media. Ze heeft een account op Instagram met bijna 50.000 volgers, met voornamelijk persoonlijke foto's waarop ze naar buiten gaat en tijd doorbrengt met het gezin. Ze heeft onlangs een nieuw Instagram-account opgezet vanwege problemen met hashtags op haar oude account - het nieuwe account heeft meer dan 900 nieuwe volgers. Ze heeft ook een Facebook-account met meer dan 31.000 'likes', waarmee ze haar YouTube-kanaal promoot en tegelijkertijd updates geeft over haar inspanningen met haar man. Een ander account dat ze heeft, is op Twitter, hoewel ze er sinds 2018 niets nieuws op heeft gepost.

Aanbevolen